2014. június 16., hétfő

Még mielőtt kitörne a nyár...

Nemsokára itt a várva-várt nyaralás! Én is egy kicsit pihenni fogok. Június végén befejeződik az összes kurzusom, és júliusban kicsit kikapcsolódom. Két hét múlva irány Bulgária, utána meg a Balaton...:) Szerintem minden tanárnak kellene a nyári szünet, annak is, aki vállalkozó...na de a szünetet azért így is megtartom, ha nem is teljesen. Augusztusban pedig újra nyári egyetem!

Még mindig a pályázat hatása alatt vagyok. Nagyon meghatott a sok gratuláció, amit kaptam a családtól, a barátaimtól és az ismerőseimtől. Vajon megérdemlem ezt mind? Remélem, hogy igen, és mindent meg fogok tenni, hogy jól sikerüljön a program. A nyaralás után bele is vágok majd a tananyag kidolgozásába. Már most sokat gondolkozom rajta, a témák megvannak, azokhoz fogok szövegeket írni/választani, gyakorlatokat készíteni. 

Ma Jeney Orsolya, az Amnesty International Magyarország igazgatója (és a Marie Claire kampány zsűritagja) meghívására ellátogattam az AI irodájába. Nagyon jó volt beszélgetni a projektről, és többet megtudni a szervezet munkájáról és célkitűzéseiről.

A másik fontos történés: túl vagyunk a felvételin! Jelentkeztem az ELTE Alkalmazott Nyelvészet doktori programjára, magyar mint idegen nyelv szekcióra. Ha minden jól megy, szeptembertől újra tanulni fogok (persze tanítani is). :) Ki akarom próbálni magam, mennyire működnék tudományos kutatásokban, írásban, előadásban. Minél többet meg akarok tudni a nyelvtanításról, a MID-tanításról. Aztán majd ki tudja, mit hoz a jövő...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése