2015. június 2., kedd

Viszontlátásra!

Nem, nem hagyom abba a blogírást, csupán vége lett a projektnek. :( :) Egyik szemem sír, a másik nevet, mert tényleg szomorú vagyok, hogy vége, de örülök is, mert nagyon kedves emberekkel találkozhattam, dolgozhattam együtt, én is sokat tanultam ebből a pár hónapból, és remélem, hogy a diákok is. :) Ma volt a búcsúbuli, tegnap délelőtt sütöttem meg mindent a ma délelőtti búcsúórára, természetesen az eperszezon jegyében. :) Imádom ezt az időszakot! Végre jó idő van, felvehetjük a nyári ruhákat, és jól beeprezhetünk. (ma ez történt) :)


A búcsúbulira sajnos nem jött el mindenki, csak négyen voltunk, és persze a két kollegina, akivel különböző menekültes ügyekben szoktam együtt dolgozni. Így is szuper volt, megkóstoltunk minden sütit, ami nagy teljesítmény, mivel mindenki hozott valamilyen édességet, volt, aki két félét is. Kaptam szép virágcsokrot, csokit, ajándékot, kedves szavakat, és rajzoltunk búcsúposztert is, csináltunk búcsúfotót, és megbeszéltük, hogy ha lesz új magyaróra, akkor jönni fognak. Sokféle tervem van, de meg kell néznem, hogyan alakul a szeptemberem.

plakátkészítés: Mit jelentett neked a magyaróra?

a csoport leghűségesebb tagjai :)

szép ajándékokat kaptam

Tegnap pont találkoztam néhány volt menekült tanítványommal a doktoris kutatásom miatt, és nagyon jó volt megtudni, hogy mi van velük, mit csinálnak azóta. Eszembe jutott a tavalyi nyár eleje, amikor véget értek a magyarórák, mentünk a projektzáró rendezvényre, és mennyi ismerőssel találkoztam, még a táborból is. A tegnap és a ma teljesen ilyen volt. :,)
Most nagyobb fokozatra kell kapcsolnom, csinálom a kutatást, már az első rész nagyjából kész, de az eredmények kiértékelése még hátra van...de az excel a barátom! Van rá még másfél hetem, mellette a magánóráim, és nagyon kell készülni, mert jövő szombaton utazunk Párizsba!
Utána lesz egy kis pihenés, nagyon remélem, majd következik a nyári egyetem, ami már szintén alakul. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése